W Nowy Rok 2007 weszliśmy wzbogaceni o nowe pomieszczenie, które nazwaliśmy Czytelnia. Oto ono.

… a że trwał właśnie Karnawał zorganizowaliśmy zabawę karnawałową

WALENTYNKI- uroczysty Dzień Zakochanych, który w Powiatowym Domu Samopomocy w Węgorzewie został zorganizowany w formie zabawy tanecznej i konkursów. Uczestnicy chętnie ćwiczyli taniec współczesny i śmiało rywalizowali o cenne nagrody.

WYJAZD DO KINA został zorganizowany 05.03.2007r. Uczestnicy z wielk± ochot± i zaciekawieniem obejrzeli film, kobiety nie ukrywały łez wzruszenia, a mężczyĽni rozbawienia. No, bo w końcu była to polska komedia romantyczna, pt, “Nigdy w życiu”.

WIELKANOC, jak polski zwyczaj każe, należy uświęcić uroczystym śniadaniem. W Powiatowym Domu Samopomocy w Węgorzewie zorganizowano drobny poczęstunek, by wszyscy uczestnicy i personel PDS wraz z zaproszonymi gośćmi mógł złożyć sobie świ±teczne życzenia oraz skosztować tradycyjnego jajka. Obecny był Wicestarosta Powiatu Węgorzewskiego, Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie oraz psycholog, Pani Lena, która od pocz±tku naszej działalności owocnie współpracuje z nami. WESOŁEGO ALLELUJA!

W maju przyszły cieplejsze dni, w które odświeżyliśmy grilla i zorganizowaliśmy piknik na plaży w Sztynorcie Dużym. Zwiedziliśmy miejscowy Pałac, a raczej to, co z niego zostało. Liczymy na to, że zabytek ten wkrótce będzie remontowany.

Braliśmy udział w konkursie pod nazwą “Coś dla domu” zorganizowanym przez Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych “Empatia”, a uwieńczeniem tegoż konkursu był V Festyn “Tęczowy most”, gdzie otrzymaliśmy nagrody i wyróżnienia za nasze prace

II INTEGRACYJNY ZJAZD ŚRODOWISKOWYCH DOMÓW SAMOPOMOCY WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W MIKOŁAJKACH

Po raz drugi braliśmy udział w ZjeĽdzie Środowiskowych Domów Samopomocy w Mikołajkach, który odbył się w dniach 18-20.06.2007r. Zdobyliśmy puchar dla ” Najsilniejszej drużyny”.

SPARTAKIADA

15 czerwca 2007r. odbyła się Międzynarodowa Spartakiada Osób Niepełnosprawnych. Było wiele konkurencji, w których braliśmy udział m.in. rzut lotkami do tarczy, rzut ringiem, przeciąganie liny. Jako drużyna w konkurencji podrzucanie piłki zajęliśmy I miejsce. Impreza zakończyła się grillem.

WYCIECZKA DO ŚW. LIPKI (06.07.2007)

Trudno mieszkając na Mazurach nie pojechać do Sanktuarium Maryjnego w Świętej Lipce. Po drodze zajechaliśmy do Kętrzyna. Gdzie zwiedziliśmy XIV w. Zamek Krzyżacki.

GALINDIA

POŻEGNANIE LATA 2007

We wrześniu 2007 roku zostaliśmy zaproszeni na uroczyste “Zakończenie Lata 2007” do Wilkas. Chętnie skorzystaliśmy z okazji do ponownego spotkania ze znajomymi i przyjaciółmi z pozostałych domów samopomocy i innych ośrodków opiekuńczych. Po uroczystym otwarciu – zabawie i konkursom nie było końca. Po przepysznym obiedzie nast±pił pokaz musztry paradnej orkiestry z jednostki wojskowej w Giżycku.

ZAWODY JESIENNE W UKCIE

Na zawody te pojechaliśmy grupą liczącą 7 osób. Po oficjalnym przywitaniu rozpoczęły się zmagania sportowe w wielu konkurencjach, między innymi: rozgrywki w tenisa stołowego i piłkarzyki, slalom z piłeczką oraz przeciąganie liny.

WIGILIA

W dniu 21.12.2007 w Powiatowym Domu Samopomocy odbyło się spotkanie wigilijne, w którym udział wzięli uczestnicy, pracownicy oraz zaproszeni goście :starosta węgorzewski Jerzy Litwinienko, przewodnicz±cy Rady Powiatu Wiesław Pietrzak oraz radni. Serdecznym życzeniom przy zastawionych stołach i wspólnym rozmowom nie było końca.